Anime

Recenzia: Sword Art Online

20. srpna 2013 v 15:48 | Hobittka
Sword Art Online (25 častí)
Píše sa rok 2022.Príbeh rozpráva o chlapcovi menom Kirigaya Kazuto s prezývkou Kirito, ktorého nebaví reálny svet a tak sa prihlási do plne virtuálnej MMORPG hry Sword art online. Spočiatku veľmi zaujímavá a príjemná hra sa však onedlho zmení na hru o život, pretože tvorca hry, Kayaba Akihiko, vytvorí nové pravidlo - z hry nie je možné sa odhlásiť. Odhlásenie bude možné až po úplnom dokončení hry (tzv. porazením všetkých 100 bossov). Má to však ešte jeden háčik - ten, kto zomrie v hre, zomrie aj v skutočnom živote. A tak 10 000 hráčov pripútaných k hre, bez možnosti úniku, musí začať trénovať, aby sa im podarilo hru dokončiť. Popis anime vyzerá skôr akčne, ale SAO je veľmi romantické anime. Nehovorím, že tam akčnosť nie je, ale cítiť tam skôr romantiku.
+ hlavné postavy; príbeh; boje; Kiritov hlas♥; pekná romantika; animácia; atď.. :)
- málo priestoru vedľajších postáv; od 15tej časti to išlo trošku dolu vodou
Hodnotenie: 8/10

Recenzia: K-On! (+K-On!!, Eiga K-On!)

18. srpna 2013 v 22:33 | Hobittka
K-On! (13 častí + špeciály)
alebo prvá séria :) Hirasawa Yui (miluje sladkosti!) je nemotorná prváčka na strednej, ktorá si nevie vybrať klub, do ktorého by vstúpila. Ako to povedať? Je až priveľmi nešikovná a nerozhodná. V tej dobe Akiyama Mio (bassgitara) a Tainaka Ritsu (bicie), taktiež prváčky, zháňajú členov do Klubu ľahkej hudby (skrátene K-On), pretože minimálny počet členov v klube sú štyria, takže im hrozí zánik. Ich sen je založiť si vlastnú skupinu. Ako prvú členku získajú (respektíve ju "donútia" pridať sa:D) Kotobuki Tsumugi (klávesy). Yui napokon narazí na plagát K-On a zmyslí si, že je to klub presne pre ňu, pretože ľahkú hudbu si predstavuje ako naozaj ľahkú. Napokon sa ku klubu pridá, avšak nevie hrať na žiaden hudobný nástroj, takže musí prekonávať svoju lenivosť a začne sa učiť hrať na gitare. Našťastie svoju gitaru miluje :) A tak spolu tieto štyri dievčatá začnú tráviť čas v klubovni pitím čajov, jedením zákuskov a nejakým tým trénovaním :)
+ anime je veľmi jednoduché, zábavné a na oddych ako tvorené; hudba;každá z postáv má svoj výnimočný charakter :); dobrá animácia
- premňa málo vystúpení
Hodnotenie: 8/10