Books

Recenzia: Fifty Shades of Grey

24. srpna 2013 v 22:32 | Hobittka

Strhujúci erotický román o temných túžbach v každom z nás...

Keď sa dvadsaťdvaročná študentka literatúry Anastasia vydáva na pohovor s mladým podnikateľom Christianom Greyom, netuší, že stretne muža, ktorý jej zmení život a hodnoty. Christian je pekný, chytrý a... tajomný. Naivná a nevinná Anastasia si začína uvedomovať, že aj napriek jeho skrývaným tajomstvám začína byť ním úplne posadnutá. Ale ani Christian nie je voči jej kráse, šarmu a charakteru imúnny a pripúšťa, že on po nej túži tiež - avšak za vlastných, špecifických podmienok...

Môj názor?
Myslím, že táto kniha zaujala každého, kto o nej počul - ako inak by sa mohla stať jednou z najpredávanejších? Kvôli kvalite to rozhodne nie je, teda podľa mňa. Štýl písania má autorka na mňa až priveľmi jednoduchý a plytký. Stále sa opakujúce scény a neustále červenanie sa Any, mi pekelne liezlo na nervy. A od erotických scén som rozhodne čakala niečo viac! Niečo tvrdšie, možno až (ospravedlňujem sa:D) nechutné. Ale Christianove praktiky mi prišli normálne. Možno to je len mnou, ale mám pocit, že bol až priveľmi mäkký. Ale nechcem zachádzať do detailov. Ďalšie mínus bola ta nereálnosť - no prepáčte, niesom už panna, tak dobre viem, ako bolí moment, keď prídete o panenstvo. A Anna to v podstate ani necítila a hneď dosiahla orgazmus? Dafuq :D A potom mala orgazmus po každých dvoch prírazoch od Christiana a dokonca dokázala DOKONALO vyfajčiť chlapovi, keď ho nikdy predtým ani nedržala v rukách? Proste neverím, že niekto, kto už má aké-také skúsenosti so sexom a praktikami v reálnom živote by sa nechal oblbnúť touto knihou..
Knihu sa mi podarilo prečítať až na druhý pokus a to len vďaka tomu, že ju vlastním a bolo mi ľúto ju odložiť na poličku a nechať zapadať prachom. Je tak zvláštne primitívna, až ste donútený ju dočítať a kúpiť si ďalší diel. Áno, síce sa mi nejak zvlášť nepáčila, ale plánujem si kúpiť aj ďalšie dve časti a urobiť svoju zbierku kompletnú. Dúfam, že v nasledujúcich dieloch to trošku viac naberie na tých erotických scénach, pretože tieto ma, ani trochu, nevzrušili, čo by podľa mňa erotická kniha mala :D
2,5/5
Ale nemôžem si pomôcť - teším sa na film, ktorý vraj má byť. Už len kvôli hercovi, ktorý tam má hrať. Trailery boli dosť dobré, hádam to nepomrvia ešte viac ako knihu. A vizuálne to už možno bude aj o inom.